’08-’09

La naiba cu vacanta asta care se termina. Ma simt de parca timpul zboaraaaa iar eu nu mai apuc sa fac nimic. Nu`mi plac deloc sarbatorile. Nu e vorba de sarbatoarea in sine, ci de numeroasele vizite la rude. Daca nu inghiti pe cineva, de ce sa il mai chemi la tine, sa te prefaci ca e totul ok si sa iti strici ziua si tie si persoanei respective? Sarbatorile ar trebui sa reuneasca prieteni care nu s`au vazut de mult, rude care isi duc dorul, chiar si necunoscuti. Nu se stie ce legatura poti stabili cu o persoana in cadrul unei petreceri de sarbatori. Oricum ideea e ca toti ar trebui sa fim fericiti, mai ales de sarbatori, nu sa ne facem 14 mii de nervi. Dar deh, asta e una din situatiile ideale la care toti visam.

Unul din putinele lucruri care mi`au placut vacanta asta, este ca am ajuns sa ma inteleg foarte bine cu persoane pe care inainte le consideram simple cunostinte. Va multumesc ca sunteti voi. Am vazut multe filme si am avut destul timp sa ma gandesc la lucrurile pe care le vreau in noul an.

Flash back:

*joshie nu e gay!

*lasa ca acum esti cu mine, nu patesti nimic. go to hell, beibi!

*-nu suntem sanatoase

-dar nu am zis niciodata ca am fi.

*suntem doi idioti, e clar..

*silent hill 4, ponystar, sims, assassins creed, tmnt.

*prrrogrrresul.

*tres de mayo.

*o. cromwell.

*10d+

*raiul: the coffee store.

*moose.

*lamaia, izuc si oxilina.

*nijmegen.

*baschet.

*twilight.

*mucha lucha!

to b.: stiu ca nu o sa citesti asta, dar mersi pentru azi. aveam nevoie de cineva care sa injure cu mine, nu sa ma linisteasca. thanks for being the one.


One Response to “’08-’09”

  1. se pare ca nu pot sa las un comment la about me…
    ma rog…
    se multumeste frumos pt blogroll si pt faptu ca apreciezi…
    am sa citesc si eu pe aici zilele astea promit. :*

Leave a Reply

