prima saptamana din 2009.

E a2a duminica in care stau si invat la istorie. Daca inainte nu prea imi placea istoria, acum ma seaca de`a dreptul. Totusi e si putin vina mea ca am ales istoria pentru teza, dar nah, a fost un moment de nebunie temporara. Poate nu iau mai mult de 6. Acum nici macar nu mai e vorba de Cromwell. Zen meditation part 1.

Prima saptamana de scoala.. a fost naspa. Teza la romana in prima zi, morala, nebunie, haos. Iar revederea cu dragii colegi nu a fost nici ea mai placuta. Dar lasa, ca nu e vina mea ca aveti voi o “inteligenta redusa”, citand`o pe Poloneza. Daca nu ar exista oameni ca voi, nu am avea de cine rade si ar fi viata mult mai plictisitoare. “va iubesc dragilor, peace!” Zen meditation part 2.

Acum, cu chiu cu vai, am terminat report-ul despre “schimbarile din viata de familie din ultimii 20 de ani”. Cine are idei de`astea minunate de teme la engleza? Miss F. desigur. Dar noi stim ca e o tipa de treaba, care ne da dulciuri la meditatii, deci o iertam. Mai trebuie sa ne si chinuim din cand in cand. Zen meditation part 3.

Am avut dreptate cand am spus ca daca raceste KK, raceste toata lumea. Saptamana asta am facut vanzare celor de la Zewa, ar trebui sa ne fie recunoscatori. Si normal ca Noe, imediat cum a nins putin, a zis ca nu`i corect sa scapam si am luat frumusel in cap zapada de cateva ori. Zen meditation part 4.

Saptamana asta care vine, o sa fie plina de momente Zen.

Goodnight America, wherever you are!


Leave a Reply

